مصاحبه آرشیو خبر ها
انیلی نگران یوونتوس است ! مدیر به دنبال جانشین برای ستاره ها است

انیلی نگران یوونتوس است ! مدیر به دنبال جانشین برای ستاره ها است

نقطه قوت یوونتوس در خط دفاعی بوده و می توان گفت دفاع همیشه در DNA آنها بوده است. از اسطوره هایی چون زوف، جنتیله، کابرینی، سپس کیلینی، بارزالی و بونوچی علاوه بر بوفون. آنیلی سال ها پیش به من گفت: مشکل بزرگی برای پیدا کردن جایگزین برای خط دفاعی یوونتوس در سال های آینده خواهیم داشت.

 

صحبت های بالا، بخشی از مصاحبه ی پلاتینی اسطوره ی اسبق باشگاه یوونتوس است. در ادامه سایر صحبت های او را با هم خواهیم داشت:

 

ولاهوویچ؟

 

من او را می شناختم، اما این تصور واقعا قوی است. او همیشه گل می زند...

 

دیبالا؟

 

تشکر از او! از تماشای جشن گرفتن او در زمین مانند مسابقات قهرمانی بین قاره ای لذت بردم. بهش پیام دادم دیدن بازی او بسیار خوب است: او قوی، تکنیکی و خلاق است. بیشتر شبیه سیوری است نه پلاتینی.

 

تمدید قرارداد دیبالا:

 

نمی دانم چه اتفاقی دارد می افتد. من همیشه به قراردادها احترام گذاشته ام و امیدوارم که بهترین تصمیم گرفته شود.

 

رونالدو؟

 

با تمام احترامی که برایش قائلم، به او گفتم در 32 سالگی که تصمیم به ترک مادرید گرفت، دست از کار بکشد.

 

سبک دفاعی؟

 

من از این تنوع در سبک بازی بدم نمی آید، در فوتبال گواردیولا و آلگری وجود دارد، اگر همه تیکی تاکا بازی می کردند، فوتبال خسته کننده می شد.

 

اگر یووه قهرمان اروپا شود؟

 

چفرین دعا می کند که مجبور نباشد جام را به آنیلی بدهد، اما فوتبال داستانی است که هرگز تمام نمی شود. چه کسی سال گذشته آتالانتا را در مرحله یک چهارم نهایی پیش بینی می کرد؟ چرا که نه؟

 

جام جهانی قطر؟

 

من از رای دادن پشیمان نیستم، می خواستم جام جهانی را به اعراب بدهم. آنها سزاوار آن هستند همچنین درخواست کردم که در کشورهای دیگر مانند امارات و کویت مسابقات برگزار شود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: